Na tym forum używamy plików cookies (ciasteczka). Używając jej, wyrażasz zgodę na cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Możesz zarządzać plikami cookies na swoim urządzeniu. Możesz je także zablokować. Pamiętaj jednak, że zablokowanie plików cookies, wiąże się z problemami w poruszaniu się po tym forum. / We use cookies on this forum. By using it, you consent to cookies in accordance with your browser settings. You can manage cookies on your device. You can also block them. Remember, however, that blocking cookies is associated with problems navigating on this forum.
1. Administratorzy/Moderatorzy mają zawsze rację.
2. Administratorzy serwisu mogą w każdej chwili usunąć konto użytkownika, w celu utrzymania porządku na forum.
3. Celem tego forum jest pomoc użytkownikom w różnych tematach.
4. Forum to nie chat . Tutaj używa się innej formy wypowiedzi tzw. netykieta.
5. Regulamin w każdej chwili może ulec zmianie.
§2. Użytkownicy:
1. Każdy może mieć tylko jedno konto .
2. Użytkownik nie ma prawa samowolnie zmienić swojej nazwy (w tym celu prosimy o kontakt z Administratorem).
§3. Posty i tematy:
1. Forum podzielone jest na działy, posty nie pasujące do tematów będą przenoszone lub kasowane.
2. Posty powtarzające się lub wychodzące poza temat będą usuwane.
3. Sprawdź na Google zanim się o coś zapytasz .
4. Nie rób offtopic z danego tematu .
5. Swoje posty zaczynaj pisać z dużej litery. Całosć stwórz zwięzłą i czytelną.
6. Pisz zgodnie z zasadami ortografii.
7. Nie używaj wulgaryzmów .
8. Nie dublujemy postów, w takiej sytuacji używamy opcji "Edytuj". (Nie dotyczy to Administratorów, Junior Adminów oraz Moderatorów).
§4. Podpisy i emblematy:
1. Emblemat jest to podpis graficzny i znajduję się pod jego nazwą (nick'iem).
2. Podpis tekstowy dołączany jest do każdego postu i znajduję się poniżej jego autora.
3. Podpis może mieć maksimum 512 znaków.
4. W podpisie oraz w profilu nie wolno umieszczać linków do nie własnych stron internetowych, tym bardziej do serwisów komercyjnych bądź takich, które zawierają treści pornograficzne lub niezgodne z prawem.
5. Emblemat musi mieć rozmiar 100x100 pikseli, a jego objętość nie powinna przekroczyć 200 kB.
6. W podpisie maksymalny rozmiar czcionki to - "9" i nie może zajmować więcej niż 3 linie.
7. Dozwolone jest posiadanie grafiki w podpisie pod warunkiem, że nie przekracza ona wymiarów 400x100 i objętości 60 kB.
§5. Kary:
1. Obraza innych użytkowników, nabijanie postów, używanie wulgaryzmów, używanie niecenzurowanych słów itp. - ostrzeżenie o wartości 1.
2. Liczba 3 ostrzeżeń blokuje możliwość pisania postów, natomiast 6 wchodzenia na forum.
3. Gdy naruszony zostanie regulamin, Administrator lub Moderator wysyła PW z wiadomością o zaistniałej sprawie i podaje przykłady jak ma się stosować wobec forum i innych użytkowników.
4. Ban czasowy lub trwały (blokada wejścia na forum) stawiany jest za ewidentne lub powtarzające się złamanie któregokolwiek z punktów niniejszego regulaminu.
Nie możesz pisać nowych tematów / You cannot post new topics in this forum Nie możesz odpowiadać w tematach / You cannot reply to topics in this forum Nie możesz zmieniać swoich postów / You cannot edit your posts in this forum Nie możesz usuwać swoich postów / You cannot delete your posts in this forum Nie możesz głosować w ankietach / You cannot vote in polls in this forum