Na tym forum używamy plików cookies (ciasteczka). Używając jej, wyrażasz zgodę na cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Możesz zarządzać plikami cookies na swoim urządzeniu. Możesz je także zablokować. Pamiętaj jednak, że zablokowanie plików cookies, wiąże się z problemami w poruszaniu się po tym forum. / We use cookies on this forum. By using it, you consent to cookies in accordance with your browser settings. You can manage cookies on your device. You can also block them. Remember, however, that blocking cookies is associated with problems navigating on this forum.
Chciałbym Was poinformować że... W KOŃCU UDAŁO SIĘ ODPALIĆ GRĘ MIDTOWN MADNESS 3 NA PC Tak Po 7 latach MM3 zadziałało na emulatorze Cxbx Jednakże aby zagrać w Midtown Madness 3 będziecie musieli poczekać na finalną wersję programu Cxbx do poniedziałku ponieważ aplikacja ma wiele bugów i dziur. Wi?cej informacji podam jak będę coś wiedział na ten temat. Dla niedowiarków poniżej daję screeny z emulacji MM3
jedrekk
Dołączył / Joined: 24 Lis / Nov 2009 Posty / Posts: 4
Wysłany / Posted: 2010-04-03, 20:44
Prima Aprilis przedwczoraj było
Ostatnio zmieniony przez / Last edited by jedrekk on 2010-04-03, 20:45, w całości zmieniany / edited 1 raz / time in total
One more thing, I know that you guys want to play games like Conker, Midtown Madness 3, Unreal Championship II, and other games using the D3D8LTCG library. Well, I have some more bad news for you. When I was working on adding further support for this library, I did get some of the XDK samples built under the LTCG release to work, however, the code inside these functions are dynamic, NOT static like with normal D3D8 library builds. What does this mean? It means that even though one signature might work for one app/game, it's not guaranteed to work for the next as the code and signature would change per game. Furthermore, there is no standard way to dissassemble the library in IDA or use our automated tools to locate the functions. So with that being said, Cxbx CANNOT emulate these games using the method it uses now. The only way to do so is to actually create an HLE datasheet that manually specifies the location of each function similar to how Xeon works. This is really a lot of work to do since most games require many functions to be HLEd and finding them all manually can take months (unless we had a dedicated team to search them out). Now I see what Nisse was talking about =/
Mo?e kto? przet?umaczy Bo sam nie wiem o co chodzi
Nie możesz pisać nowych tematów / You cannot post new topics in this forum Nie możesz odpowiadać w tematach / You cannot reply to topics in this forum Nie możesz zmieniać swoich postów / You cannot edit your posts in this forum Nie możesz usuwać swoich postów / You cannot delete your posts in this forum Nie możesz głosować w ankietach / You cannot vote in polls in this forum