LogoLogo
FAQ  -  Szukaj / Search  -  Użytkownicy / Memberlist  -  Grupy / Usergroups  -  Rejestracja / Register  -  Zaloguj / Log in
 Informacja / Information 
Na tym forum używamy plików cookies (ciasteczka). Używając jej, wyrażasz zgodę na cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Możesz zarządzać plikami cookies na swoim urządzeniu. Możesz je także zablokować. Pamiętaj jednak, że zablokowanie plików cookies, wiąże się z problemami w poruszaniu się po tym forum. / We use cookies on this forum. By using it, you consent to cookies in accordance with your browser settings. You can manage cookies on your device. You can also block them. Remember, however, that blocking cookies is associated with problems navigating on this forum.

Poprzedni temat / Previous topic «» Następny temat / Next topic
Przesunięty / Moved przez / by: Pabolo
2022-07-27, 21:15
Midtown Madness 3
Autor / Author Wiadomość / Message
jedrekk 

Dołączył / Joined: 24 Lis / Nov 2009
Posty / Posts: 4
Wysłany / Posted: 2010-04-03, 18:48   

Pabolo prosi o bumpa.
 
     
Pabolo 
MM2 COLOR

Dołączył / Joined: 05 Lip / Jul 2009
Posty / Posts: 412
Wysłany / Posted: 2010-04-03, 20:42   

Tak. Wielkie dzięki jedrekk :P

Chciałbym Was poinformować że... W KOŃCU UDAŁO SIĘ ODPALIĆ GRĘ MIDTOWN MADNESS 3 NA PC !! !! !! Tak !! Po 7 latach MM3 zadziałało na emulatorze Cxbx :D Jednakże aby zagrać w Midtown Madness 3 będziecie musieli poczekać na finalną wersję programu Cxbx do poniedziałku ponieważ aplikacja ma wiele bugów i dziur. Wi?cej informacji podam jak będę coś wiedział na ten temat. Dla niedowiarków poniżej daję screeny z emulacji MM3 ;)

 
     
jedrekk 

Dołączył / Joined: 24 Lis / Nov 2009
Posty / Posts: 4
Wysłany / Posted: 2010-04-03, 20:44   

Prima Aprilis przedwczoraj było :D
Ostatnio zmieniony przez / Last edited by jedrekk on 2010-04-03, 20:45, w całości zmieniany / edited 1 raz / time in total  
 
     
Pabolo 
MM2 COLOR

Dołączył / Joined: 05 Lip / Jul 2009
Posty / Posts: 412
Wysłany / Posted: 2010-04-03, 20:56   

To nie jest Prima Aprilis. Serio :)
 
     
sajmon14 
MM2 COLOR


Dołączył / Joined: 27 Lip / Jul 2009
Posty / Posts: 205
Skąd / Location: Września
Wysłany / Posted: 2010-04-03, 22:10   

Niemożliwe! Jak to? Pabolo to jest świetne! Mogę to pokazać na MM2x?
_________________
 
 
     
Pabolo 
MM2 COLOR

Dołączył / Joined: 05 Lip / Jul 2009
Posty / Posts: 412
Wysłany / Posted: 2010-04-03, 22:14   

Na razie proponowałbym się wstrzymać do poniedziałku. Bo jeszcze nic nie wiadomo :)
 
     
Poorwich 

Dołączył / Joined: 19 Sty / Jan 2010
Posty / Posts: 2
Skąd / Location: Pniewy
Wysłany / Posted: 2010-04-05, 18:47   

No, moje gratulacje. Mam nadzieję, że tym razem to naprawdę Ci się udało (kiedyś na GG mnie wkręciłeś :P ).
 
 
     
Pabolo 
MM2 COLOR

Dołączył / Joined: 05 Lip / Jul 2009
Posty / Posts: 412
Wysłany / Posted: 2010-04-05, 18:54   

Dobra. A teraz przeczytajcie sobie 3 post (jedrekk'a) od góry to się dowiecie :)
 
     
matti44 

Dołączył / Joined: 16 Wrz / Sep 2009
Posty / Posts: 28
Wysłany / Posted: 2010-07-20, 11:20   

No to zarypiaście!!
Ciekawe jakie to ma wymagania...
 
     
Pabolo 
MM2 COLOR

Dołączył / Joined: 05 Lip / Jul 2009
Posty / Posts: 412
Wysłany / Posted: 2010-07-20, 11:26   

Mały nius ze strony autora Cxbx

Kod / Code:
One more thing, I know that you guys want to play games like Conker, Midtown Madness 3, Unreal Championship II, and other games using the D3D8LTCG library. Well, I have some more bad news for you. When I was working on adding further support for this library, I did get some of the XDK samples built under the LTCG release to work, however, the code inside these functions are dynamic, NOT static like with normal D3D8 library builds. What does this mean? It means that even though one signature might work for one app/game, it's not guaranteed to work for the next as the code and signature would change per game. Furthermore, there is no standard way to dissassemble the library in IDA or use our automated tools to locate the functions. So with that being said, Cxbx CANNOT emulate these games using the method it uses now. The only way to do so is to actually create an HLE datasheet that manually specifies the location of each function similar to how Xeon works. This is really a lot of work to do since most games require many functions to be HLEd and finding them all manually can take months (unless we had a dedicated team to search them out). Now I see what Nisse was talking about =/


Mo?e kto? przet?umaczy ?? !! :P Bo sam nie wiem o co chodzi :D

Wi?cej na:
http://shogun3d-cxbx.blog...om-updates.html
 
     
sajmon14 
MM2 COLOR


Dołączył / Joined: 27 Lip / Jul 2009
Posty / Posts: 205
Skąd / Location: Września
Wysłany / Posted: 2010-07-20, 13:51   

Ten emulator nie otworzy tych gier, bo każda ma jakąś inną bibliotekę i będzie długo robił, żeby działały
_________________
 
 
     
Pabolo 
MM2 COLOR

Dołączył / Joined: 05 Lip / Jul 2009
Posty / Posts: 412
Wysłany / Posted: 2022-07-27, 21:14   

Jest nowy dział, więc ten temat zamykam i przenoszę do archiwum.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich / Display posts from previous:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi / This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Nie możesz pisać nowych tematów / You cannot post new topics in this forum
Nie możesz odpowiadać w tematach / You cannot reply to topics in this forum
Nie możesz zmieniać swoich postów / You cannot edit your posts in this forum
Nie możesz usuwać swoich postów / You cannot delete your posts in this forum
Nie możesz głosować w ankietach / You cannot vote in polls in this forum
Dodaj temat do Ulubionych / Add this topic to your bookmarks
Wersja do druku / Printable version

Skocz do / Jump to:  
Midtown Madness 2 COLOR © 2005-2024
Design by Forum PC
Ładowanie strony... proszę czekać! / Page Loading... please wait!