Midtown Madness 2 COLOR
Kolorki do samochodów

Regulamin - Regulamin

Pabolo - 2009-07-13, 20:18
Temat postu / Post subject: Regulamin
Regulamin Forum Midtown Madness 2 COLOR ®

§1. Ogólne:

1. Administratorzy/Moderatorzy mają zawsze rację.
2. Administratorzy serwisu mogą w każdej chwili usunąć konto użytkownika, w celu utrzymania porządku na forum.
3. Celem tego forum jest pomoc użytkownikom w różnych tematach.
4. Forum to nie chat :!: . Tutaj używa się innej formy wypowiedzi tzw. netykieta.
5. Regulamin w każdej chwili może ulec zmianie.

§2. Użytkownicy:

1. Każdy może mieć tylko jedno konto :!: .
2. Użytkownik nie ma prawa samowolnie zmienić swojej nazwy (w tym celu prosimy o kontakt z Administratorem).

§3. Posty i tematy:

1. Forum podzielone jest na działy, posty nie pasujące do tematów będą przenoszone lub kasowane.
2. Posty powtarzające się lub wychodzące poza temat będą usuwane.
3. Sprawdź na Google zanim się o coś zapytasz :!: .
4. Nie rób offtopic z danego tematu :!: .
5. Swoje posty zaczynaj pisać z dużej litery. Całosć stwórz zwięzłą i czytelną.
6. Pisz zgodnie z zasadami ortografii.
7. Nie używaj wulgaryzmów :!: .
8. Nie dublujemy postów, w takiej sytuacji używamy opcji "Edytuj". (Nie dotyczy to Administratorów, Junior Adminów oraz Moderatorów).

§4. Podpisy i emblematy:

1. Emblemat jest to podpis graficzny i znajduję się pod jego nazwą (nick'iem).
2. Podpis tekstowy dołączany jest do każdego postu i znajduję się poniżej jego autora.
3. Podpis może mieć maksimum 512 znaków.
4. W podpisie oraz w profilu nie wolno umieszczać linków do nie własnych stron internetowych, tym bardziej do serwisów komercyjnych bądź takich, które zawierają treści pornograficzne lub niezgodne z prawem.
5. Emblemat musi mieć rozmiar 100x100 pikseli, a jego objętość nie powinna przekroczyć 200 kB.
6. W podpisie maksymalny rozmiar czcionki to - "9" i nie może zajmować więcej niż 3 linie.
7. Dozwolone jest posiadanie grafiki w podpisie pod warunkiem, że nie przekracza ona wymiarów 400x100 i objętości 60 kB.

§5. Kary:

1. Obraza innych użytkowników, nabijanie postów, używanie wulgaryzmów, używanie niecenzurowanych słów itp. - ostrzeżenie o wartości 1.
2. Liczba 3 ostrzeżeń blokuje możliwość pisania postów, natomiast 6 wchodzenia na forum.
3. Gdy naruszony zostanie regulamin, Administrator lub Moderator wysyła PW z wiadomością o zaistniałej sprawie i podaje przykłady jak ma się stosować wobec forum i innych użytkowników.
4. Ban czasowy lub trwały (blokada wejścia na forum) stawiany jest za ewidentne lub powtarzające się złamanie któregokolwiek z punktów niniejszego regulaminu.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group