jedrekk - 2010-04-03, 18:48 Pabolo prosi o bumpa.Pabolo - 2010-04-03, 20:42 Tak. Wielkie dzięki jedrekk
Chciałbym Was poinformować że... W KOŃCU UDAŁO SIĘ ODPALIĆ GRĘ MIDTOWN MADNESS 3 NA PC Tak Po 7 latach MM3 zadziałało na emulatorze Cxbx Jednakże aby zagrać w Midtown Madness 3 będziecie musieli poczekać na finalną wersję programu Cxbx do poniedziałku ponieważ aplikacja ma wiele bugów i dziur. Wi?cej informacji podam jak będę coś wiedział na ten temat. Dla niedowiarków poniżej daję screeny z emulacji MM3
jedrekk - 2010-04-03, 20:44 Prima Aprilis przedwczoraj było Pabolo - 2010-04-03, 20:56 To nie jest Prima Aprilis. Serio sajmon14 - 2010-04-03, 22:10 Niemożliwe! Jak to? Pabolo to jest świetne! Mogę to pokazać na MM2x?Pabolo - 2010-04-03, 22:14 Na razie proponowałbym się wstrzymać do poniedziałku. Bo jeszcze nic nie wiadomo Poorwich - 2010-04-05, 18:47 No, moje gratulacje. Mam nadzieję, że tym razem to naprawdę Ci się udało (kiedyś na GG mnie wkręciłeś ).Pabolo - 2010-04-05, 18:54 Dobra. A teraz przeczytajcie sobie 3 post (jedrekk'a) od góry to się dowiecie matti44 - 2010-07-20, 11:20 No to zarypiaście!!
Ciekawe jakie to ma wymagania...Pabolo - 2010-07-20, 11:26 Mały nius ze strony autora Cxbx
Kod / Code:
One more thing, I know that you guys want to play games like Conker, Midtown Madness 3, Unreal Championship II, and other games using the D3D8LTCG library. Well, I have some more bad news for you. When I was working on adding further support for this library, I did get some of the XDK samples built under the LTCG release to work, however, the code inside these functions are dynamic, NOT static like with normal D3D8 library builds. What does this mean? It means that even though one signature might work for one app/game, it's not guaranteed to work for the next as the code and signature would change per game. Furthermore, there is no standard way to dissassemble the library in IDA or use our automated tools to locate the functions. So with that being said, Cxbx CANNOT emulate these games using the method it uses now. The only way to do so is to actually create an HLE datasheet that manually specifies the location of each function similar to how Xeon works. This is really a lot of work to do since most games require many functions to be HLEd and finding them all manually can take months (unless we had a dedicated team to search them out). Now I see what Nisse was talking about =/
Mo?e kto? przet?umaczy Bo sam nie wiem o co chodzi
Wi?cej na:
http://shogun3d-cxbx.blog...om-updates.htmlsajmon14 - 2010-07-20, 13:51 Ten emulator nie otworzy tych gier, bo każda ma jakąś inną bibliotekę i będzie długo robił, żeby działałyPabolo - 2022-07-27, 21:14 Jest nowy dział, więc ten temat zamykam i przenoszę do archiwum.